Nyt design til Doccura.dk

CHRISLEA.DK kom med et bud på, hvordan IT-virksomheden Doccurra.dk kunne forenkle sin hjemmeside, så den matchede branded – se med her, om du synes, det lykkedes…

CHRISLEA kom frem til, at den oprindelige hjemmeside ikke matchede produktets force, nemlig det enkelte. Den daværende hjemmeside indeholdte rigtig meget, og ikke mindst tung – data, som ikke var let at finde rundt i. CHRISLEA ønskede, at hjemmesiden skulle matche enkeltheden, samt fremstå moderne, troværdigt og med en let genkendelig markedsføringsfaktor. Det moderne synes vi er lykkedes med slideren, der hvert 6. sekund skifter til en ny statement. Troværdigheden ligger i nærværet i teksten, samt den kombinationen af farver, der i denne forbindelse, er et meget bevist valg. Sidst men ikke mindst, fanger den gule PostIt øjet. Det er en smart markedsføringsmetode, da netop PostIts er økonomiske, og kan anvendes på alt produktmateriale – og ja, hvis virksomheden er med på konferencer, kan den poste gule PostIts rundt omkring med sit logo på, eller evt. en statement. Mulighederne er mange.